Søke om helse- og omsorgstjenester

Søke om helse- og omsorgstjenester

Forvaltningskontoret i Værnesregionen har ansvar for å koordinere ulike helse- og omsorgstjenester til innbyggerne i kommunene Meråker, Selbu, Stjørdal og Tydal

Forvaltningskontoret tar i mot søknader, henvendelser, informerer, avklarer bistandsbehov og tar beslutninger om hvilke tjenester som innvilges.

Forvaltningskontoret har ansvar for å sikre koordinering av tjenester til innbyggere som har behov for langvarige og koordinerte tjenester.
 

Her er en oversikt over alle tjenestetilbud i Tydal kommune, søknadsskjema og vår kontaktinformasjon.

Vi tilbyr

  • helsetjenester i hjemmet, eksempel hjemmesykepleie
  • personlig assistanse, som hjemmehjelp/ praktisk bistand, opplæring og støttekontakt
  • plass i institusjon/ sykehjem
  • brukerstyrt personlig assistanse
  • omsorgslønn
  • avlastning
  • rehabiliteringstiltak
  • dag-/ aktivitetstilbud
  • trygghetsalarm
  • matombringing/ få levert mat hjem
  • hjelpemidler/ velferdsteknologi
  • ulike lavterskeltilbud
  • omsorgsbolig

Hvordan søke?

Hvordan klage

Klage