Søke om helse- og omsorgstjenester
Forvaltningskontoret i Værnesregionen har ansvar for å koordinere ulike helse- og omsorgstjenester til innbyggerne i kommunene Meråker, Selbu, Stjørdal og Tydal
Forvaltningskontoret tar i mot søknader, henvendelser, informerer, avklarer bistandsbehov og tar beslutninger om hvilke tjenester som innvilges.
Forvaltningskontoret har ansvar for å sikre koordinering av tjenester til innbyggere som har behov for langvarige og koordinerte tjenester.
Her er en oversikt over alle tjenestetilbud i Tydal kommune, søknadsskjema og vår kontaktinformasjon.
Vi tilbyr
- helsetjenester i hjemmet, eksempel hjemmesykepleie
- personlig assistanse, som hjemmehjelp/ praktisk bistand, opplæring og støttekontakt
- plass i institusjon/ sykehjem
- brukerstyrt personlig assistanse
- omsorgslønn
- avlastning
- rehabiliteringstiltak
- dag-/ aktivitetstilbud
- trygghetsalarm
- matombringing/ få levert mat hjem
- hjelpemidler/ velferdsteknologi
- ulike lavterskeltilbud
- omsorgsbolig
Hvordan søke?
Søknadsskjema
Hvordan klage
Klage
Sist endret29.09.2020 07.22