Tydal kommune rådhus åpner 18. mai for publikum - etter avtale

Tydal kommune rådhus åpner 18. mai for publikum - etter avtale

Kunder som trenger tjenester fra avdelinger på rådhuset kan igjen besøke oss, men med tiltak mot koronavirus og endret åpningstid.

Det er likevel mange tjenester som kan løses uten å besøke oss via personlig oppmøte. Ta kontakt på telefon 73 81 59 00 eller på e-post postmottak@tydal.kommune.no for å avtale digitalt møte med oss. Via våre digitale løsninger kan vi veilede deg i mange søknadsprosesser. På denne måten sparer du tid når du skal søke tjenester hos oss.

Avtal time på forhånd

Skulle du likevel ha behov for å møte oss på Tydal rådhus, så ønsker vi at du avtaler time med en saksbehandler på den avdelingen du vil besøke. Vi kan gjøre avtaler for tidsrommet 9.00 til 14.00 på hverdager. Ring oss på 73 81 59 00 for å avtale time.

Du må være helt frisk for i møte med oss

Mange av oss på rådhuset ivaretar samfunnskritiske funksjoner. Vi må unngå at det oppstår smitte her hos oss. Du må derfor ikke ha symptomer på forkjølelse når du besøker oss.

Dette møter du når du kommer til Tydal kommunes rådhus

  • du henvender deg i resepsjonen i servicekontoret. Vi vil ta kontakt med saksbehandler og si fra at du har ankommet. Har du bestilt time er vi alltid klare til å ta imot deg. Alle besøk blir registrert med navn og hvem det er besøk til.
  • saksbehandler tar deg med inn på et egnet rom/kontor, der vi har lagt til rette for å møte deg. Rommet er rengjort på forhånd og fri for smitte, og stort nok til å ivareta god avstand mellom deg/dere og saksbehandler.
  • etter møtet er ferdig vil saksbehandler følge deg tilbake til utgangen. 

Velkommen til oss på Tydal kommunes rådhus!