Navigere opp
Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Tydal kommune - Kunngjøringer - Papirfaktura - på vei ut
Hopp til hovedinnhold

Papirfaktura - på vei ut

 Fra 01.01.2019 sendes all papirfaktura digitalt

 

Vi søker stadig å ta steg mot et samfunn med mindre papir, med hensyn til miljø og økonomiske fordeler.    

           

Fakturaavdelingen i Værnesregionen er nå i gang med å sende fakturaer digitalt  i stedet for papirfaktura.

 

Digital faktura sendes til din selvvalgte digitale postkasse (Digipost eller e-Boks).

 

Har du ikke valgt digital postkasse, vil faktura først bli forsøkt sendt til din innboks i Altinn. Dersom du ikke åpner fakturaen i Altinn innen to dager, vil faktura bli skrevet ut og sendt i posten til deg.

 

Det vil si at de som ikke bruker Altinn.no, ikke har digital postkasse, ikke har pc osv – vil få faktura i posten som vanlig.

 

Du vil også få papirfaktura dersom du har reservert deg mot digital post.

 

Digitale fakturaer vil ikke påvirke de som har e-faktura, avtalegiro eller faktura på e-post. Dette gjelder kun for de som mottar papirfaktura.

​​​​
Oppdatert: 29.03.2019 10:14

 
Tydal Kommune
7590 Tydal. Telefon: 73815900. E-post: postmottak@tydal.kommune.no Org.nr: 864983472. Følg oss på Facebook Facebook
Åpningstider: 08.00 - 15.30 | Nettstedskart
Tydal Kommune
7590 Tydal. Telefon: 73815900. E-post: postmottak@tydal.kommune.no Org.nr: 864983472. Følg oss på Facebook Facebook